*Oświadczam, że moja sytuacja majątkowa nie pozwala mi na
pokrycie kosztów profesjonalnej pomocy prawnej (w przypadku
powzięcia wiadomości przez SPP o korzystaniu z usług
profesjonalnego, odpłatnego doradztwa prawnego SPP automatycznie
przestanie prowadzić sprawę zainteresowanego).
*Przyjmuję do wiadomości, że pomoc prawna sporządzana zostanie
przez studenta, na wyłączne ryzyko osoby ubiegającej się o
opinię. SPP może w każdej chwili zrezygnować z udzielenia pomocy
prawnej. Jeżeliby wskutek pomocy lub jej braku powstała
jakakolwiek szkoda, to z wyjątkiem jej umyślnego wyrządzenia
jakakolwiek odpowiedzialność odszkodowawcza pracowników oraz
studentów Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego
w Krakowie jest wyłączona.
*Przyjmuję do wiadomości, że w przypadku powołania studentów lub
pracowników Krakowskiej Akademii Andrzeja Frycza Modrzewskiego w
Krakowie przez sąd w charakterze świadka nie obowiązuje ich
tajemnica analogiczna do tajemnicy adwokackiej, czyli będą oni
zobowiązani ujawnić przed sądem wszystkie dostępne im
informacje.
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
należących do szczególnych kategorii (w tym danych dotyczących
naruszeń prawa, zdrowia i innych) przez Krakowską Akademię im.
Andrzeja Frycza Modrzewskiego, w zakresie niezbędnym do
przygotowania pomocy prawnej, o którą proszę.
*Oświadczam, że zostałem poinformowany/na o przysługującym mi
prawie do złożenia skargi na działalność SPP na adres e-mail:
sppka@afm.edu.pl.
*Wyrażam zgodę na udzielenie mi opinii na powyższych warunkach
zgodnych ze Statutem i Regulaminem SPP.
*Ponadto zostałem poinformowany, że złożenie powyższego
oświadczenia jest dobrowolne
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, pozyskanych i
wykorzystywanych w związku z korzystaniem przez Panią/Pana z
usług SPP, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) nr 2016/679 (dalej jako: RODO), jest Krakowska
Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie (30-705)
przy ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym jest możliwy
kontakt pod adresem e-mail: iodo@afm.edu.pl. Pani/Pana dane będą
wykorzystywane przez Administratora w celu:
przygotowania i dostarczenia Pani/Panu pomocy prawnej, o którą
Pani/Pan prosi, zgodnie z Regulaminem SPP – czyli na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a w zakresie, w jakim niezbędne
będzie wykorzystanie Pani/Pana danych dotyczących naruszeń
prawa, zdrowia lub innych, należących do tzw. szczególnych
kategorii – na podstawie Pani/Pana zgody, a więc art. 9 ust. 2
lit. a) RODO,
przygotowania i dostarczenia Pani/Panu pomocy prawnej, o którą
Pani/Pan prosi, zgodnie z Regulaminem SPP – czyli na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a w zakresie, w jakim niezbędne
będzie wykorzystanie Pani/Pana danych dotyczących naruszeń
prawa, zdrowia lub innych, należących do tzw. szczególnych
kategorii – na podstawie Pani/Pana zgody, a więc art. 9 ust. 2
lit. a) RODO,
a w zakresie, w jakim niezbędne będzie wykorzystanie Pani/Pana
danych dotyczących naruszeń prawa, zdrowia lub innych,
należących do tzw. szczególnych kategorii – na podstawie art. 9
ust. 2 lit. f) RODO. Podanie przez Panią/Pana danych jest
dobrowolne choć niezbędne dla skorzystania z pomocy prawnej
oferowanej przez SPP oraz że będą przez nią wykorzystywane do
czasu realizacji powyżej wskazanych celów, a po ich realizacji
przez czas i w zakresie przewidziany przepisami prawa. Ma
Pani/Pan prawo do dostępu do Pani/Pana danych, ich zmiany,
sprostowania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a w
sytuacjach gdy ma to zastosowanie do żądania ich usunięcia,
ograniczenia ich wykorzystania oraz ich przeniesienia. Ma
Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
jeżeli uzna Pani/Pan, że wykorzystanie tych danych narusza
przepisy prawa. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są
wykorzystywane na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do
wycofania tej zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie
przez Panią/Pana zgody nie ma wpływu na wykorzystanie danych,
jakie miało miejsce przed jej wycofaniem. Pani/Pana dane osobowe
nie będą udostępniane lub przekazywane innym podmiotom, chyba że
udostępnienie takie wymagane jest przepisami prawa. Nie będą
również podlegać procesom podejmowania decyzji w sposób
zautomatyzowany.